دستگاه فتوکپی اداری

دستگاه فتوکپی اداری

دستگاه فتوکپی اداری جزو دستگاه هایی بزرگتر از دستگاه فتوکپی رومیزی هستند و باید روی زمین قرار گیرند.

این دستگاه ها قادر چاپ در حجم بیشتری نسبت به دستگاه  فتوکپی  رومیزی می باشند و اغلب می توانند با سرعت بیشتری چاپ کنند.

در حالی که انواع عملیات مختلف از جمله اسکن، کپی و ارسال فکس را نیز ارائه می دهند.
دستگاه فتوکپی برای گروه های کار گروهی متوسط ​​طراحی شده است که برای پاسخگویی به نیازهای تیم های نسبتا مشغول ، به سرعت چاپی متوسط ​​۳۰ تا ۴۰ برگ در دقیقه نیاز دارند.

دستگاه فتوکپی اداری همچنین می تواند از ادارات بزرگ و شرکتها پشتیبانی کند.

این دستگاه های بزرگ، همچنین به عنوان چاپگرهای تولید نور شناخته می شوند و برای محیط هایی طراحی شده اند که در آن کاربران چاپ صدها یا هزاران چاپ در روز را انجام می دهند.

این دستگاه های بزرگ فتوکپی معمولا در بخش های چاپ و نشر و چاپخانه ها یافت می شوند.

تنوع در دستگاه فتوکپی اداری

به جای قرار دادن روی میز، فتوکپی اداری ایستاده با قرار گرفتن در کف ، اجازه می دهد تا کاغذ بیشتری در سینی های کاغذی که دستگاه  روی آنها قرار دارد نگهداری شود.

اکثر دستگاه های فتوکپی اداری قادر به پشتیبانی از کاغذ A3 هستند، که امکان تنوع بیشتری را در چاپ خروجی فراهم می کند.
اگر شما ویژگی های پیشرفته را انتخاب کنید، دستگاه شما نیز می تواند: مرتب کردن، طبقه بندی، سوراخ پانچ و اتصال را انجام دهد.

این گزینه های اتمام کننده برای دستگاه های ایستاده در کف مناسب هستند.

اغلب این ویژگی های ساخته شده به عنوان واحد های اضافی به موتور فتوکپی اضافه شده است، که برای نیازهای دقیق شما شکل گرفته است.

نرم افزار مدیریت چاپ

دستگاه فتوکپی اداری توسط گروه های کار بزرگتر طراحی شده اند و به عنوان یک دستگاه مشترک استفاده شوند.

می توانند از نرم افزار مدیریت چاپ مانند PaperCut MF و Equitrac برای مدیریت عملکرد چاپی کاربران استفاده کنند. نرم افزار مدیریت چاپ را می توان برای اجرای اعمالی مانند چاپ دوطرفه، چاپ سیاه و سفید برای کارهای خاص مانند ایمیل و نیاز به احراز هویت کاربر قبل از اینکه کار فتوکپی  تمام شود به کار برد.

همچنین می توان کاربران و ادارات را به تعداد محدودی از چاپ، روزانه، ماهانه یا سالانه به صورت تعیین شده توسط شخص مسئول محدود نمود.

خدمات چاپی مدیریت شده

نمایندگی شارپ مدیریت خدمات چاپ را به تمام مشتریان خود، صرف نظر از نوع یا تعداد فتوکپی ارائه می دهد.

یک سرویس چاپی مدیریت شده، یک توافق جامع خدماتی به شمار می آیدکه همه چیز را از نصب و راه اندازی تجهیزات، آموزش اپراتور، از طریق تعمیرات عمومی، تماس های اضطراری، و همچنین تمام کارتریج های تونر و مجموعه ای از خدمات را پوشش می دهد.
دستگاه فتوکپی اداری را می توان به طور کامل خریداری کرد یا از طریق اجاره نامه تامین مالی کرد. اکثر شرکتهای تجاری در سراسر انگلستان تصمیم گرفته اند  تا چاپگر خود را به جای خرید اجاره کنند، زیرا این کار به لحاظ هزینه و مالیاتی روشی کارامد برای تأمین مالی تجهیزات اداری به حساب می آید.
نمایندگی فتوکپی شارپ  متشکل از مجموعه ای از گروههای کاری متخصص در امر نصب و راه اندازی و تعمیرات دستگاه کپی شارپ آماده عقد قرارداد با تمامی مجموعه ها و ادارات میباشد.